Rabu, Mac 24, 2010

Mengirai Duit...

"Dahla tak gaji lagi..apa kes nih???"

-kuiz:berapakah anggaran kos di atas?-

Aku dah agak dah...kalau aku turun mesti kopak duit di buatnya..

3 hari..berlangsung ala-ala karnival jualan kat bawah menara (tempat opis aku bekerja)..dekat sangat lokasinya dengan opis aku nih..dr tingkat 6 tekan lif gi ting 2...toing!!!! dah sampai..

Mmg kami se'unit' dah plan nak wat baju sama...ala2 boria gitu..kebetulan plak kat bawah tu ada jual kain pasang..harga mmg murah la kalau nak dibandingkan kat luar...so dapatla 4 pasang tapi warna lain2(2 pasang je sama coz dh abih stok)

Aku nih plak mmgla x leh gi tempat2 camtu..mmg suka nak beli2...kalau gi shopping complex aku bleh tahan..tapi kalau jtmpt jual2 canni mmg lajula aku membeli..so secara tak sengaja aku terambik 2 pasang..hehhehe..

balik umah xcited tunjuk kat D; tanyaler ker beliau: " cantik tak, baju ma beli nih??abah jeling2 jer + sengih2...tanya la kat danish lak..."abang, cantik x baju mama? " secara sepantas kilat danish menjawab"TAK LAWA PUN!!!"....ohhh..luluh hati mama (mode kecewa)...Lebih mengecewakan si abah lantas menyambut "yeah!! itu jawapan yang kita cari!!!!" ~hampeh tul anak beranak nih!!!

ArgH!! itu semua x penting..apa yang penting KERJASAMA!! aku rasa best dapat beli baju baru walaupun hakikatnya poket ku kering nak menunggu gaji...
nota tumit: duit boleh dicari

1 ulasan:

  1. hahahahahahaha
    suke danish cakap camitu~ :)
    tp xpe kaklong,jgn riso,i memahami!
    ekekekke

    BalasPadam