Jumaat, Januari 08, 2010

Pelancaran e-KI


Sistem tak siap lagi,projek dh lancar dah...tu la kesahhnyer..

................

Sekali sekala bila dok sebut2 pasal sistem eKI nih ketaq gak lutut aku..berdebar2 rasa jantung...

Jangan kan 1 modul separuh modul pun tak siap lagi...Laa dok tengah penin2 lalat nih dok settlekan pasal form nak masukkan markah student utk eKI.....stress gak la aku dibuatnya!!!

Tapi aku amik nih satu cabaran..pikir..pikir...pikir..dan terus berpikir...aku tau aku mesti bleh settlenyer ..(confident sehhh!!!!)

Malas nak cerita panjang, tengoklah majlis perlancarannya..kalau nak tengok sistemnyer...tunggulah kami buat sampai siap (boss bg due siapkan 100 hari bekerja>>mmm..cam tak sempat jer boss...)



gah sungguh majlis perlancarannyer..siap kuar asap gitu!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan