Isnin, November 01, 2010

Merdeka ker????

ALHAMDULILLAH...
akhirnya saat yang ditunggu-tunggu tiba...
yeeehaaaa!!! cuti sem sudah...

31/10/11 berakhir sudah pembelajaran untuk semester pertama.....
MERDEKA -walaupun pada hakikatnya tak lah seperti merdekanya negara kita MALAYSIA..bebas dari penjajah...MERDEKA aku hanyalah sekadar untuk tempoh 2 bulan...merdeka kepala otak dari kesesakan...merdeka dari perlu ke kelas setiap sabtu...merdeka dari memikirkan term paper+project...
Tapi...result??? ohh...rasa gerun lak bila pk pasal result..sem pertama nih aku sendiri tak leh nak jangka...aku hanya boleh berharap..harap agar aku dapat teruskan sem depan tanpa perlu repeat paper...kalau dah lulus pun ALHAMDULILLAH....janji lepas...cgpa belakang citer...
Semoga ALLAH memudahkan urusan pembelajaranku..AMIN!!!!


nota tumit: menjadi pelajar dalam masa yang sama menjadi staf, isteri dan ibu kepada 2orang anak lelaki bukan mudah...cabaran besar buat aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan