Isnin, Februari 08, 2010

Lama sudahh tak update ntri~

ketandusan idea, kerajinan yang tipis dan ke'bz'an yang agak melampau adalah faktor utama yang menyebabkan entri aku tidak berupdate. Ini adalah fakta! ~sila jangan buat sebarang modifikasi!!!
28/01/2010-01/02/2010
Aku 'dijemput' menyertai kursus BTN di Kem Bumi Jati..x jauh pun,kat bkt kemuning jerk...sepanjang 5 hari berkampung di sana banyak sebenarnya info dan kesedaran yang aku dapat..niat di hati masa kat kursus tu berkobar2..."sahaja aku akan 'blogkan' segala info yang aku dapat dalam kursus BTN ini kerana nak share sama2 apa yang semua rakyat malaysia patut sedar dan tau.." TAPI atas sekatan projek KI nih terpaksa la aku tangguhkan dulu niat nih dan beri laluan kepada projek KI..Insya Allah ada kelapangan nanti aku akan share sama2 ngan korunk...
Perjalanan hidup aku sepanjang entri ni x berupdate biaser2 sajer..tapi kerja tu agak bertambah dgn Projek eKI yang dh dekat hari pelacarannyer...so mmg bz!
Entri ni mmg agak memborinkkan sebab aku yang menulis skang nih pun dalam mood "bored"..
so stop..no idea anymore!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan